Sunday, November 1, 2015

Nauravat neekerit yhtye; solistinaan valkoinen neekeri Seppo Lehto harjoittaa sananvapautta http://sananvapautta.blogspot.fi/

Nauravat neekerit yhtye; solistinaan valkoinen neekeri Seppo Lehto harjoittaa sananvapautta http://sananvapautta.blogspot.fi/

Kuulkaa korpeimme kuiskintaa ja Seppo Lehdon mietteitä maahanmuutosta hallituksesta, islamista jne. Katso video:










---------------------------

Tästä mallia Suomeen: Sini Ariell

1. marraskuuta kello 23:18 · Muokattu ·

Mä oon nyt 18kk ns.koe ajalla saadakseni oleskeluluvan Ausseihin. Jos mä teen rikoksen ni lennän maasta eikä takasin tulemista. Mielestäni reilu meininki. Mut jos tätäkään ehdottaa ääneen Suomelle, niin se on rasismia ja vihaa ulkomaalaisia kohtaan. Mä olen mamu täällä maassa ja teen kaikkeni sopeutuakseni maan tapoihin. Outoa etten koe tätä kuviota lainkaan rasistisena itseäni kohtaan. Jos en osaa lakeja kunnioittaa ni joudun suksimaan vittuun. Eihän se sen kummempaa ole! Respect. Nimim.mamuna Australiassa 🙏🏻😂❤
I said if I cannot behave by the laws in Australia I have to bounce back to my own country. So if I would suggest the same policy to Finnish immigrants that would be considered as rasist talk All though I am also an immigrant here. I Will play by the rules and if I won't I just have to fuck off. Why isn't that normal in Finland for our immigrants or refugees? Respect for another 🙏🏻❤

-------------------
http://turvapaikkaoikeudesta.blogspot.fi/
-------------------------------------------

No comments:

Post a Comment